7/25/10

I am what I am!

מקור המילה "סטיגמה" הוא יווני, ומשמעותה סימני היכר גופניים, שנועדו להבליט משהו שלילי ויוצא דופן המעיד על מעמדו הנחות של הפרט. ויקיפדיה. י
אז ממתי הישראלים אימצו את הגישה הזאת זה לא ממש ידוע לי,אבל מה שבטוח שהם אימצו אותה חזק. הסטיגמות בארץ רבות ובאות לביטוי בהרבה תחומים. משום שהבלוג שלי לא עוסק בפוליטיקה או בדת אני אמנע ולא אעלה את כל  הסטיגמות שאנחנו שומעים ביום יום, ואתייחס לנושא שאולי הרבה פחות חמור בעיני הציבור אבל לפי דעתי לא פחות חשוב לאנשים שמתעניינים באופנה ומבטאים את עצמם לא רק ע"י ג'ינסים וטישרטים, זוהי כמובן סוגיית האופנה בארץ המלווה בהמון צרות דעת, בדעות קדומות ומלא סטיגמות למיניהן. נכון שאנחנו נמצאים במזרח התיכון אבל למה אנשים לא רוצים להתקדם קצת ולפתוח את הראש לדברים חדשים וכל כך נעולים על מה נכון ללבוש ואיך צריך להראות כדי שהחברה תקבל אותנו?! לא פעם השאלות האלה היו עולות לי בראש ומאיישות אותי עד שיום אחד הבנתי שנמאס לי להדחיק את האני האמיתי שלי והגעתי למסקנה עם עצמי שיותר אני לא אתן לאנשים צרי דעת לשלוט בבחירות האופנתיות שלי ופשוט אתלבש איך שבא לי גם אם לעתים זה ילווה בביקורות שליליות ובמבטים מופתעים ושופטים. החלטתי שאני מי שאני וכל עוד משהו יפה בעיני אין שום סיבה להתייחס להערות טיפשיות... לכן כשלבשתי את השמלה הזאת והסרט על הראש וזכיתי לשאלה מטופשת "האם אני 
הולכת למסיבת היפים או שאני פשוט היפי ?" פשוט צחקתי והוספתי עוד בן אדם 1 לערמת הבורים! י   







לבשתי שמלה מזארה,תיק ונעליים מאסוס





בוא נהיה עצמנו בלי לדפוק חשבון לאף 1, שבוע טוב!!!!! י

13 comments:

Closet full of hopes and dreams said...

You are beautiful! The dress, the headband and the shoes! And you should always be who you are. There will always be people that will try to break you but that is only out of will to control you or make you smaller than you are. We are all free on the inside and there's nothing wrong with letting it shine through!

Laura said...

Nice outfit!!

victoria sidorov said...

את נראת כמו אלה יוונית!!!!

Fashion Matters said...

השמלת מקסי נראת עליך פשוט מקסים!!

Julia said...

Closet full of hopes and dreams-
tanx, it's very inspiring what you said, you are a doll!!!


Laura , v.c.s ,Fashionista- I am your fashion mannequin -
thank you girls!

michalooshka said...

מסכימה ואת נראית הורסת!

Tali @ RockMyHeels said...

Adorable.. I like the way the fabric of your dress looks on the photo where you sit on the stairs. Greek statue-like) Perfect headpiece and glasses!

Anonymous said...

את צודקת במאה אחוז מותק, לא צריך להתייחס לכל הצרי דעת האלה... ולפני שאומרים לך דברים טיפשיים כמו היפי שמיפי קודם שיסתכלו על עצמם (ויגלו שהם יצורים לא מטופחים המשלבים מכנס ירוק עם חולצת משבצות אדומה או משו בסגנון) תמשיכי להתלבש מהמם כמו שאת יודעת!!!!

HADAR COHEN said...

ממש אהבתי מה שעשית בשיער..
והאוטפיט יפיפה

הכי חשוב להיות עצמנו, הרי מה זה משנה מה אומרים עלינו אנשים אחרים, רק מי שמכיר אותנו באמת יכול להעיד עלינו

Kasia W. said...

great outfit girl!
;)

http://www.mypointmystyle.blogspot.com/

Anonymous said...

Oh I like it. Very nice dress. So easy!!

Belle

אדוה&לימור said...

את מהממת!!!
האאוטפיט מקסים ומחמיא :)

pause said...

wow! i did not understand anything haha loves this blog!