5/17/10

Black maxi dress!!!


I finally bought a black maxi dress I was looking for for the last couple of months, Zara never fails! It's so comfortable, I absolutely love it!
Today I came back to my home town to visit my parents and to spend with them the holidays (tomorrow is Shavuot and dairy foods such as cheesecakes are traditionally served on this holiday) so I will be making a Tiramisu...

סוף סוף לאחר חודשים של חיפושים ברשת ובחנויות, קניתי שימלת מאקסי שחורה! זארה לא מאכזבת אף פעם, אולי רק מבחינת המחירים :)))!!! השמלה כל כך נוחה וכיפית, נראה לי אני אחרוש עליה בימי הקיץ החמים שצפויים לנו! 
היום חזרתי לכרמיאל לחופשת שבועות והחלטתי להכין עוגת טירמיסו, נקווה שהתוצאות יהיו לא מאכזבות כי כולם די בונים על העוגה בתור הקינוח לחג, חחחחחחח 









what am I wearing:
maxi dress - Zara
flats - Spring




שבועות שמח, ולקינוח אשאיר אתכם עם הגדול מכולם, המלך, שתמיד מרגש אותי מחדש עם המוסיקה הקסומה שלו

Happy Shavuot, and for desert the greatest, the king, the one that always inspires me with his magical music




10 comments:

Revital said...

אין פשוט אין על שמלות מקסי! הגעתי למסקנה חד משמעית שהן פשוט מושלמות! יש לי אחת באפור, ואני רק מחכה למצוא עוד כמה שיתאימו לדרישותי- גם חצאיות מקסי אגב- הן להיט.

השמלה שלך מקסימה ואת נראית נהדר!
אגב- הפרחים בתמונות הראשונות- כל כך יפים, גם אני הצטלמתי איתם ומאז אני מאוהבת. מה הסיכוי שיש לך מושג מה השם שלהם??

cloverkoh said...

julia~ .. beautiful pictures and love your maxi dress~~..
you look great!!

Julia said...

revital-
תודה!
כל כך מסכימה איתך בקשר למקסי, נראה לי שאני הולכת להשתמש בשמלה הזאת גם
בתור חצאית
ובקשר לפרחים לצערי אין לי מושג איך קוראים להם, אבל הם בהחלט יפים,וליד הבית שלי אין כל כך איפה להצטלם אז אני פשוט מחפשת שיחים עם פרחים יפים...חחחח

cloverkoh- thanks for all the compliments! you're sweet!!!

victoria sidorov said...

wow great dress !!!!!!!!!!!!!!

Helen said...

יוליה! שמלה ממש יפה ומחמיאה לך! תמונות 4 ו8 מהממות!!!
אוהבת,
לנה!

Fashion Matters said...

you look gorgeous!!

im ur follower by the way (:

xoxo

Julia said...

thank you girls!!!!

daily mix LA said...

i LIVE in my black maxi dress! love to see an israeli blogger! yafe meod...ani yamsheech leevaker!

http://www.dailymixla.com

*chara said...

Cute outfit!
Check my blog if you can..
Hope you'll like it..

xoxo
Chara
http://skinnyandflavored.blogspot.com/

Nicole said...

Wow! I love this dress!
I want it!
Thank's for your comment.
xoxo
Nicole