5/18/10

Sugar Plum Fairy...


I bought this skirt a while ago but just didn't have the opportunity to wear it, today at Shavuot dinner I wanted to look festive so the skirt served me good...The shoes are my first, and probably not the last, vintage pair. I love their manly design so much and I think that they brake the girly ballerina look, or at least add some twist to the outfit. The big bow was only for the photo shoot, to go out like this is just a little to much even for me, Israel is not ready yet!!! hhhhhh

קניתי את החצאית הזאת מזמן באיביי ולא הייתה לי הזדמנות ללבוש אותה עד עכשיו. היום בארוחת שבועות רציתי להיראות חגיגית ונראה לי שהחצאית ביצעה את העבודה... הנעליים הם הזוג הוינטאג'י הראשון שלי וכנראה לא האחרון וכמובן נקנו ברשת גם. אני אוהבת את העיצוב הגברי שלהן ואני חושבת שהן שוברות את המראה הבלרינה העדין, או לפחות מוסיפות טוויסט לאוטפיט. את הקשת עם הפפיון הענק הוספתי רק לצילומים, לצאת ככה זה קצת יותר מדי אפילו בשבילי וישראל עדיין לא מוכנה לזה!!! חחחחחחח









When I was little my family used to take me to ballet, it was amazing, I fell in love in this beautiful dance style from the first sight and used to pretend that Im a ballerina and made my familly to wath me every evening perform. I even made some outfits and changed every other dance. Those days I was dancing to the music of Swan Lake and The Nutcracker which are my favorite ballet shows and favorite classical  music compositions. This one for the good old days!

כשהייתי קטנה נהגנו ללכת לבלט, זה היה מדהים, התאהבתי בסגנון ריקוד הזה ממבט ראשון. אפילו הייתי מדמיינת שאני בלרינה והייתי מכריחה את המשפחה שלי כל ערב לצפות בי רוקדת. כמובן שהכנתי גם תלבושות לכל ריקוד. בימים ההם רקדתי לצלילי אגם הברבורים ומפצח האגוזים שהם הבלטים האהובים עלי והיצירות הקלאסיות בין המדהימות שיש. התמונה הזו לזכר הימים ההם,צריך להראות לסבתא היא תתלהב, חחחחחח



so what am I wearing:
tulle skirt - ebay
vintage shoes - ebay
bodysuit - a long long time ago...
big bow tie- DIY





  kisses, Juls 
♫♪

23 comments:

Revital said...

יו! נראה לי שזאת בדיוק החצאית שהזמנתי לפני שבוע..עדיין לא קיבלתי אותה אז אני לא יודעת איך היא באמת נראית במציאות.
אני מצרפת לך לינק לחצאית שהזמנתי..תראי אם זו אותה אחת...אני מתה מסקרנות!

את נראית מקסים אגב- וכן..גם לי לא נראה שישראל עדיין לא מוכנה לפפיון בשיער...כנראה שיהיו מוכנים לזה כאן רק בעוד שנה..כמו כל דבר אחר אצלנו

Julia said...

revital-
שכחת לצרף את הלינק! חחחח
וואי וחשבתי שזה רק אני הוזה אבל נכון שלארץ הכל מגיע אחרי שנה שנתיים?!!חחח
האמת שאני הולכת עם פפיונים קטנים כבר מזמן וגם הם לא מתקבלים יותר מדי בברכה אז אני די בספק שבישראל ילבשו או יקבלו גדולים מתישהו,חחחחח

WE SPY WITH MY LITTLE i said...

Shalom... ani ohev et ha garbayim.. Ha

Try again.. loving the nude socks matey

Yours Truly

WE SPY WITH MY LITTLE i

Sabo Skirt said...

absolutely gorgeous.. your bow hair piece really completes the adorable outfit.. loving it!

stop by our fashion blog, we hope you love it =)

xx .sabo skirt.

www.saboskirt.blogspot.com
www.saboskirt.blogspot.com
www.saboskirt.blogspot.com

Revital said...

חחח איזו גנובה אני!
הנה הלינק-

http://cgi.ebay.com/New-ViVi-Mix-Match-Tutu-Tulle-Layer-Mini-Skirt-Dress-/280501243394?cmd=ViewItem&pt=US_CSA_WC_Dresses&var=&hash=item870aed95ca

Anonymous said...

אני מתה על השילוב שלך, של החצאית טול הפייתית הזו בשילוב עם האוקספורדים המוצלחים האלה!!
נראית סוף הדרך בחג!
שבועות שמח!!!

Fashion Matters said...

הפפיון פשוט מדהים!!

Julia said...

revital-
זה לא אותו מוכרה אבל חצאית נראית לי די אותו דבר, והיא גם יותר זולה, אז הרווחת!

WE SPY WITH MY LITTLE i - tanx, did you noticed that they different?! hhhh

.sabo skirt- tanx a lot, ofcourse I'll stop by.

marina and Fashionista- I am your fashion mannequin -תודה רבה!!!

Olivia said...

hey hello .. Thanks for the comment very nice blog .. I love the 'black dress you in previous post is a charm .... I will follow you ... kisses F.


http://feilsuomododiessereee.blogspot.com/

Afra Luna said...

Oh, god, love your shoes!
kisses, afra

Lilya said...

הנעליים מהממות. אני מחפשת אוקספורד קלאסיות שכאלה, רק בצבע חום, כבר המון זמן וטרם מצאתי משהו שווה.

Clara Campelo said...

amazing look!
xx

Mila said...

You look great.beautiful photos and outfit!
Following.

Unknown said...

thank you for the comment :D

avthenas said...

beautiful photos and nice blog! I'll follow you too.
xx

Julia said...

tanx girls, you are so nice!!!

ליליה-אני ממש אוהבת אוקספורדס גם, בכל צבע ובכל צורה! חחחחח
תנסי באיביי, הרי יש שם הכל!

Hillary said...

You look so lovely! I love the combination of black and cream.

Anonymous said...

i love your blog and your style... is very nice...
xo0xo...

Valerie said...

That's such a cute skirt on you and I love your oxford shoes. Great outfit!

xo
Valerie

Fashiable | Nanne said...

Nice pics and i love your shoes!

Deborah et Chloé said...

<3 THE SKIRT !
Such nice picture, your blog is cool.
Have a nice week too !
Neshikot :-)

sefi said...

אהבתי מאוד את הכל יחד, רק הייתי מוותרת על האודם הכהה. זה קצת הורס את הלוק הנסיכתי. ניראה לי שיהיה מאוד יפה לך אודם בהיר מאוד בגוון אפרסק.

Julia said...

ספי-תודה רבה על התגובה! האמת שהאודם היה רק בשביל הצילום, לדעתי זה יצר קצת ניגודיות, ניסיתי לשבור את הלוק העדין עם האוקספורדס והאודם, כל מקרה אין לך מה לדאוג אני לא באמת שמה אודמים כאלה כשאני יוצאת מהבית, וקלעת בול האודם שתיארת זה הצבע האהוב עלי בדר"כ!