5/11/10

What do you think?!


What do you prefer??? 

מה אתן מעדיפות???
So this Spring/Summer the main prints we can see on everyone are flowers flowers and even more flowers! and some different variations of Miu Miu prints! I totally preffer the Miu Miu prints, I think that they awfully cute and are more unique as apposed to the flowers that you can find in every store and to see on every girl! So since I can't aford the real Miu Miu, I will work on some DIY that will be coming soon to live and you will see on my blog!

אז באביב\קיץ 2010 ההדפסי בדים הדומיננטיים הם בהחלט ה-פרחים! וואריאציות שונות של הדפסי המיו מיו! אני בהחלט מעדיפה את ההדפסים של מיו מיו. לדעתי הם הרבה יותר מיוחדים ופחות נפוצים (לפחות לעכשיו) לעומת הפרחים שמילאו את כל החנויות בארץ ולאן שלא נסתכל נראה מלא בנות לובשות אותו הדבר. מאחר ואני עדיין! לא יכולה להרשות לעצמי מיו מיו מקורי נראה לי שהגיע הזמן לעבוד על איזה פרוייקט עשה זאת בעצמך. כרגע יש לי מלא רעיונות ועוד מעט תוכלו לראות את אחד מהם קם לתחיה אצלי בבלוג!


3 comments:

victoria sidorov said...

הכולללללללללל.......

blossom button said...

גם אני אישית מעדיפה את ההדפסים של מיו מיו,אבל הם כבר מתחילים לתפוס תאוצה...ראיתי כבר 3 בנות שלבשו את השמלת חיקויי שלהם של זארה עם החתולים!
ותמיד אפשר למצוא בשוק איזה בד עם הדפס פרחים מיוחד,כזה שאין ברשתות הגדולות ולתפור איזה חצאית או ז'קט מדליק(או לשלוח לתופרת)
מחכה כבר לפרוייקט DIY שלך! אני מתה עליהם!
דרך אגב-לובה מ i heart fashion פרסמה מדריך לאיך להכין את הנעליי ציפורים של מיו מיו,התוצאה ממש יפה-תנסי אותה :)

Petitebine said...

The Miu miu prints are lovely!
Great colors as well

x Robine