9/25/10

in the far far south...


This couple few days, for the Sukkot holiday I was in a town called Kiryat Gat, at my bf's house... There is no need to mantion that I not a big fan of everything that is after Tel Aviv, but sometimes you got to do what you gotta do, anyways in the end I had a pretty good time!

בחג הייתי בדרום הרחוק, בקרית גת, אצל החבר.... אין צורך לציין שכל מי שמכיר אותי יודע שאני לא מתה על הדרום ומבחינתי כל מה שאחרי ת"א בכלל לא קיים(בלי להעליב כמובן את הדרומיים...), אבל לפעמים יש דברים שפשוט צריך לעשות, כל מקרה בסוף היה די נחמד ועוד כמה שנים אני אפילו אשקול לחזור לשם שוב :)))))))





I was wearing:
flats - asos
jeans - zara
shirt(also a dress) - ebay
bag - unknown store downtown in Haifa


and finally some good tunes...

5 comments:

Lilya said...

היי, לא נעלבתי:) תכל'ס גם אני לא ממש מתה על הדרום, אם להודות באמת. אבל דווקא קריית גת לא כ"כ גרועה בעיניי כי הכל סביבה ירוק. יצא לך אאוטפיט חמוד, במיוחד אהבתי את הנעליים.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי said...

אחח פרל ג'אם, הזכרת לי נשכחות! והשיר הזה בכלל כל כך מרגש אותי ומזכיר לי את תקופת התיכון.

אני מאוד אוהבת את החולצה שלך, גם הא-סימטריות מאוד "עושה לי את זה" וגם הפפיונים המתוקים האלה.

שרונה

Anonymous said...

איזה אאוטפיט חמוד!!!!! אהבתי הכל הכל הכל! הנעלי בובה האלה ממש חמודות.. בכלל פריטים אדומים ממש עושים לי את זה לאחרונה,ואני מחפשת בנרות פריטים אדומים ומדליקים ולרוב אדום זה לא כוס התה שלי :\

יוליצ'קה נראה לי שראיתי אותך בטכניון, עם השמלה הסגולה מH&M
או שאולי אני הוזה ?!?!?

Julia said...

Lilya-הכל בצחוק, פשוט בתור מישהי כרמיאלית במקור(זה בצפון הרחוק) ועצלנית ששונאת לנסוע, אני גרה עכשיו בחיפה ומתבאסת לחזור לכרמיאל כי זה 40 דקות נסיעה אז לנסוע עד לקרית גת פשוט משגע אותי... חוץ מזה ממה שהספקתי לראות העיר באמת לא רעה :)

photo.fashion.passion-האמת שאני נחשפתי אליהם הרבה יותר מאוחר אבל זאת בהחלט נוסטלגיה לשנות ה90

star-light-tanx!


marina-תודה!!!האמת שגם לי הייתה תקופה ארוכה טראומה מאדום וזאת משום שכשהייתי קטנה אמא שלי הייתה מלבישה אותי רק באדום אבל בזמן האחרון התחלתי לחזור לצבע,יותר מצחיק בשבועות האחרונים די חרתי על אדום כי אני בתהליכי מעבר דירה אז הכל מבולגן אז הארגז האדום הכי קרוב...חחחחח

וכן לא טעית!!! עד לא מזמן למדתי בטכניון(עד לפני שבוע...חחח) ובטח ראית אותי מתהלכת פה בשמלה הסגולה שקניתי אחרי שראיתי אצלך בבלוג גם כזאת רק בצבע אחר וממש התלהבתי..

בלוג אופנה - Blonde Bleach said...

קודם כל מקווה שנהנית. מה שכן רואים שהכנסת סטייל לדרום, שזה כבר מעשה טוב.

אהבתי את השילוב של הפריטים ובטח את הבונוס של "פרל ג'אם" :)

שבוע מעולה שיהיה!